رزرو و تغییر زمان و مکان آزمون تافل

پس از ثبت‌ نام آزمون TOEFL iBT اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر زمان یا مکان امتحان خود را داشته باشید، تا 4 روز کامل قبل از تاریخ آزمون TOEFL خود فرصت دارید به صورت آنلاین آزمون خود را تغییر دهید هزینه تغییر تاریخ 60 دلار است و قبل از اینکه برای تاریخ جدید ثبت نام کنید باید پرداخت شود

سفارش
رزرو و تغییر زمان و مکان آزمون تافل
سریع و با دقت
با نرخ مناسب
با پشتیبانی آنلاین

نکات مهم در مورد تغییر مکان و زمان آزمون تافل

شما می‌توانید چندین بار برای آزمون تافل برنامه ریزی مجدد انجام دهید و زمان آزمون تافل خود را تغییر دهید، اما درک دستورالعمل‌ها و هزینه‌های احتمالی موجود در این فرآیند ضروری است. اگر پرداخت هزینه اضافی برای شما موردی ندارد می‌توانید زمان آزمون تافل خود را چندین بار تغییر دهید. البته اگر فرصت اپلای محدودی نیز دارید حواستان به این زمان بندی مجدد باشد. باید زمانی را هم به دریافت نمره آزمون و ارسال آن به دانشگاه مقصد اختصاص بدهید.
در صورتی که شما قصد تغییر تاریخ یا مکان آزمون را دارید باید حداقل 4 روز قبل این کار را انجام دهید و بعد از آن این امکان را ندارید. حتی بعد از این زمان شما امکان لغو آزمون و Refund(بازگشت پول) را نخواهید داشت.
تعدا دفعات تغییر مکان یا زمان آزمون تافل محدودیتی ندارد، اما تاریخ جدید انتخابی نمی‌تواند کمتر از 12 روز نسبت به تاریخ اولیه باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر تغییر تاریخ و مکان امتحان تافل، امکان تغییر نوع برگزاری آن نیز خواهد بود. مثلا اگر در آزمون حضوری تافل ثبت نام کرده باشید و بخواهید آن را به آزمون Home Edition تغییر دهید می‌توانید طی پروسه Reschedule این کار را انجام دهید.

 

تغییر مکان و زمان آزمون تافل

 

نحوه تغییر زمان آزمون تافل

برای تغییر زمان آزمون تافل کافی ست که وارد پروفایل خودتان بشوید و سپس روی آزمون مورد نظر کلیک نمایید و آزمونتان را reschedule کنید.

باید حتما متوجه این نکته باشید که  به هیچ عنوان برنامه تغییر زمان آزمون تافل خودتان را به لحظات آخر ددلاین ETS (یعنی چهار روز قبل از آزمون) موکول نکنید و در اولین زمانی که احساس کردید باید زمان آزمونتان را تغییر بدهید این کار را انجام بدهید.

برای انجام جابجایی آزمون خود کافی ست از وب سایت کیاسان فرم سفارش مرتبط را تکمیل نمودده و اقدام به تغییر زمان و مکان آزمون نمایید.